Vizualizari: 48

Septembrie ne anunță de fiecare dată că-i timpul să ne regăsim după agitația și distracțiile verii.

El ne spune să ne întoarcem către noi înșine, adânc în interiorul sufletelor noastre pentru a ne ordona gândurile și a ne prioritiza activitățile pentru îndeplinirea proiectele următoare.

În fiecare septembrie, vrem nu vrem, ne cam întoarcem la treabă.

Tocmai de aceea mi s-a părut excelentă invitația lansată de prietenul și colaboratorul meu, Marius Robert Dinu, președinte al Off-road in Dobrogea – 4×4 – atv – enduro – mountain bike, de a lua parte la evenimentul aventuros prin intermediul căruia aveam atât de multe de explorat.

1. Aventură off-road pe litoralul bulgăresc, un adevărat safari beach

Iar noi chiar am fost la vânătoare și am căutat entuziasmați cu muzică, chiote și voie bună, atât plajele sălbatice, cât și locurile cele mai elegante.

Pe lângă oamenii frumoși pe care i-am cunoscut, atunci când am ajuns la locul stabilit am avut și primul impact cu un Jeep de lux, cu tapițerie de pluș și piele roșie. Era totodată și prima mașină decapotabilă în care urcam eu vreodată.

AVERTISMENT

Parcurgând acest articol, vei începe să vezi lumea de sus!

Însă nu la modul figurativ, adică cu aroganță, ci la modul cel mai practic, chiar de la înălțimea barelor de protecție pe care am stat eu cocoțată.

Echilibru instabil, eu nebunatică

Iar ca să protejez camera foto am încasat eu niscaiva lovituri, frumoase vânătăi acum.

Știu că arta cere sacrificiu, însă de data aceasta nu răspund de calitatea fotografiilor...

2. Fotografii

Prima oprire în prospețimea turcoaz a sălbăticiei, imediat după traversarea frontierei dintre România și Bulgaria.

Am străbătut toată zona off-road între Durankulak, Krapets și Ezerets.

La prânz ne-am oprit la Kavarna pentru a ne revigora în apa răcoroasă.

3. Kavarna

Acolo am avut parte de-o mare bălăceală, iar unii dintre noi au făcut snorkeling.

Sport pe care eu nu l-am practicat vreodată. Nu încă…

Căldura creștea în intensitate, la fel ca și foamea noastră, așadar ne-am retras la umbra deasă a restaurantului Balgarka.

Eu am savurat o porție delicioasă de risotto cu lămâie și fructe de mare, alături ceilalți care au fost și ei mulțumiți pe deplin de preparatele pe care le-au servit.

În cele din urmă am ajuns la El Balcon Del Mundo, un resort senzațional care ne-a surprins atât de mult astfel încât unii dintre noi au ales să rămână acolo peste noapte.

4.El Balcon del Mundo

Noi, ceilalți, am plecat la Golful Bolata, un loc interesant, însă cam cam aglomerat.

5. Golf Bolata

Evident că aici am făcut o altă dublă bălăceală, iar pentru că Marius a insistat mi-am pus o cască pe cap și mi-am aruncat privirea în adâncuri.

Oh, e atât de minunat să vezi cu atâta claritate, chiar și în mare!

6. Snorkeling

Mi-a plăcut mult acest început timid în snorkeling.

7. Vama Veche

La întoarcerea spre casă ne-am îndulcit în Vama Veche cu o clătită, fiecare ce-a poftit:

Îndopata, Aruncata, Răsucita, Grăsana sau Duduița.

Aleg să cred că acest septembrie va fi cald și ne vom putea bucura de încă o baie-două, pe malul românesc al Mării Negre de data aceasta.

Însă pentru mine acesta a fost evenimentul perfect prin care am putut spune la revedere, vară și bun venit, toamnă a lui 2018… !

Aștept cu nerăbdare să mă încânți cu darurile tale… 🙂

Mulțumesc pentru invitație, cât și pentru fotografia de la final, Marius Robert Dinu.

Mulțumesc participanților pentru atmosfera relaxată, încă de vacanță.

Și mulțumesc în mod special proprietarului de 4×4,  grație căruia am fotografiat lumea de sus pe tot parcursul evenimentului.

A fost absolut fabulos să am parte de-o așa experiență!

Dacă ți-a plăcut acest articol, lasă un comentariu si distribuie în rețelele sociale. Like & Share to friends 🙂

error: Content is protected !!